KLIK sini tau (.^_^.)

Wednesday 7 September 2011

Bila aku jadi bos! hahahhahahahahahaha..... shhhh...........

hai u olllllzzzz....

kat fesbuk aku ada bagitau yang hari ni aku keje kat menara UOA sebelah KLCC tu..... ( 07/09/2011 )buat akaun kat client's office................

hehehehehehehehehehe.... tetibe bos aku.....nak keluar nye pun...nak meninggal kan aku sorang2iiii dalam bilik besar opis tu nye pun...hadooiieeeeee...

"sa'a i got to go.....nanti dah sampai pukul 5.00pm u balik lah ye..."
"ok bos..... (sambil buat muke baik xbersalah)"

cuit-cuit(twit-twit)....tetibe aku teringat ugly word yg abg ipa n kakak aku gune...
" jilat bontot boss " hahahhahaha kalo ko bodek boss kite da xpanggil kipas or air cond da... kite pgl JBB....hahahhahahaha

testing...testing....


tetibe macam ada setan kecik bisik2 kat tinge kiri aku....

"sa'a....da kul 4.45 da.... nak blik kul 5.00 xrase rugi ke kalo x tangkap gambar kat tempat duduk bos ni?"
"ish xbaik la ko ni setan hasut aku....aku da solat zhur pun ko kaco aku jugak ek?sungguh la ko ni musuh aku yang NYATA"
"ish! aku bukan setan kecik la lem......aku kata hati ko yang gedikss tu.....aku tau sgt ko tu ske berangan jadi boss kn????"
"shhhhhhhhh....kalo ye pun xpayah la ko nk update twitter yg aku ni kengkadang tu mat jenin le juge...."
"hehhehehehe ok2 aku janji x update twitter aku taip kat fesbuk je k?"
"ha ok sket....sebab kwn2 boy2 aku active kat twitter je...kat fesbuk dorg xtgok pun wall aku"

dengan itu terjadi lah...tragedi berGAMBAR 7september di menara UOA....




hehehehehhehehehehehehehehe.............
berjaya juge aku jadi boss walaupun dalam gambar....

"ko ada?"
ko xde kan?
hehehhheehhehehehhehehehe sori ye boss.............

ni suasana di bilik akauntan di law firm....


ni buku2 law ni jadi property they all tau...... mahal weh....puluhan ribu....event takda sape nak rompak kan...dorang sentiasa renew law book dorang untuk update kalau2 ada undang2 atau keputusan2 hakim yang baru.............. =) (macam bijak je kan padahal lem)


shhhhhhhhhhhhhhhh................
astalabistababeh.....

No comments:

Post a Comment